traningspappan

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

God förmiddag sista veckan på pappaledigheten är i gång =)

Av Tommie Carolusson - 13 augusti 2013 11:53

Sista veckan på pappaledigheten är igång =). Känns skönta att komma in i normala rutiner igen ungarna på fritids/dagis och att få börja jobba igen .



  dagens lunch vart broccoli med makrill och ruccolasallad.


Nu blir det strax en promenad till posten för att hämta ett paket, sen är det dags att  gå hem och ladda inför kvällens gympass axlar/rygg är sjukt laddad =).


å just måste ju hämta ungarna på dagis oxå höll på att glömma =)


Angående småbarnsliv och förlite sömn, så ska jag blogga lite om hur viktigt det är med sömnen  för att uppnå dom resultaten man har med sin träning. SÖMN, KOST OCH TRÄNING!.



Ha en fortsatt bra dag !!

 
 
Ingen bild

Camilla

13 augusti 2013 13:58

Kul att du har börjat blogga tommie!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommie Carolusson - 21 augusti 2013 23:01

Hej alla glada   Jag har bytt bloggplats till Wordpress istället pga av att dom hade bättre bildkvalite på bilderna jag lade upp så in och följ mig där istället =)   Skickar med länken.   http://traningspappans.wordpress.com   Så in ...

Av Tommie Carolusson - 20 augusti 2013 19:49

Helloj !!!   Det börjar hända roliga saker kring min blogg=). Saker och ting börjar röra sig...... Mer info kommer på torsdag =)....          Tänkte dela med mig om mina tankar kring hur jag tänker att träning ska vara kul.   Det vi...

Av Tommie Carolusson - 19 augusti 2013 20:20

Trött i morse och en lång dag framför mig.Började kl 06.30 jobbade till kl 18.10 skön start efter att vart pappaledig i 7 månader men de är bara att köra på stenhårt från start. Hur kul som helst att träffa alla kollegor och elever igen !!! Va...

Av Tommie Carolusson - 18 augusti 2013 15:47

Fy vad 7månader har gått fort, imorgon börjar jag jobba igen och ungarna ska till fritids/dagis. Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen Och få en inkomst =) .   Min vilo dag i dag, ganska skönt faktiskt, så idag har jag haft en riktigt sla...

Av Tommie Carolusson - 17 augusti 2013 19:57

Det gick helt sjukt bra i dag på gymmet, vilken sjuk energi jag hade !!. Körde som sagt bröst/armar idag är inne i en tung vecka med max 5-7 repetioner, tunga vikter & längre vila, kändes som om jag hade blivit starkare orkade mera/tyngre vilket va...

Presentation


Detta är jag en 5barnspappa 33år!! Mitt liv är tempo =) krävs mycket för att få allt att gå ihop med alla barn, jobb ,träning och hälsa samt samlivet .

SÅ jag tänkte starta en blogg om hur jag får ihop allt hur man får energi att orka med att röra på s

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Träning och Hälsa

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Träning och Hälsa

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards